A valaha volt legrosszabb eredményét produkálta a Sony Mobile az előző negyedévben az eladások terén.
A Sony minden negyedévben közzéteszi, hogy hogyan teljesített a vállalat. A japán gyártó 2018 harmadig negyedévi eladási adatai egész jók, leszámítva a mobil szegmenst, az Xperia készülékek értékesítése ugyanis még soha nem volt ilyen mélyponton.
A verseny kiélezett, a mi termékeink pedig nem voltak elég vonzóak.
Hiroki Totoki – a Sony vezérigazgatója
Hogy mi okozhatja a Sony Mobile mélyrepülését (negyedévről negyedévre csökkentek az eladások), azt nem tudom, de olvasva a különböző kommentárokat sokan a rossz dizájn döntéseknek tulajdonítják.
A Sony-nál természetesen fontolóra vették, hogy mit kezdjenek a mobil részleggel, és arra jutottak, hogy tovább „csökkentik a skálát”. Hogy pontosan mit értenek ez alatt, azt nem tudom, de vagy azt, hogy kevesebb készüléket dobnak piacra, vagy azt, hogy még kevesebb régióban lesznek elérhetők az Xperia készülékek.
Meglátjuk, hogy mi lesz, én bízom a legjobbakban, nekem világ életemben csak Sony és Sony Ericsson telefonjaim voltak, és nem is tervezek ezen változtatni. 🙂