A Sony Ericsson a kissé szorult helyzetből nemcsak új telefonokkal, hanem dizájnváltással kíván kilépni. Mint ismeretes, a hajdan nagy sikereket elért vegyesvállalat mára már majdnem az ötödik helyen kullog, és a piaci részesedése egyre inkább hanyatlik.
A nehéz helyzetért a vállalat makacsságát hibáztatják a felhasználók, amiért nem képesek az évekkel ezelőtti szinten továbblépni, egész egyszerűen nem a kereslethez szabják a kínálatát, ráadásul időközben a versenytársak messze lekörözik a gyártó termékeit tudásban.
Az évek alatt megszokott zöld-szürke kerek logót most kissé kiszínezik, bár az alapok megmaradnak azok, amelyeket 2001 óta ismerünk. A Sony Ericsson régóta nem állt elő világméretű reklámmal, utoljára 2006-ban ismertük meg a számos szlogen esetében a szív helyére tett logot (lásd: „I SE Sony Ericsson” vagy a zenemobilok esetében „I SE music”). A dizájnváltás feltehetően az Entertainment Unlimited márka, és ezzel együtt a Satio, az Aino és a Yari, valamint a PlayNow szolgáltatások promotálását jelképezi.
Forrás: nonstopmobil.hu